Bozstorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ücretli fakat öğretmenlere ücretsiz, ayrıca öğrenci de cüzi bir meblağ karşılığında girebiliyor, ulaşım müzesi brabuslar, royce lar falan harika.
10-15₺ bir ücreti var sanırım sitesinden baktım da bir şey değilmiş...