Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulama üzerinde QR ile giriş yapıyorsunuz kartınız 1 hafta içinde adresinize geliyor. Kart taşımanıza gerek yok
Çok teşekkürler peki fiziki olarak almasam hep QR ile kullansam olmuyor mu? Bir de topkapıda çok sıra oluyor mu kartı almak istesem oradan fiziki olarak?