Tabiki Iphone hocam, android diyen trollere itibar etmeyin. Bugün en iyi android telefon en eski iphone'dan daha kötü durumda. Çünkü tüm android'ler üvey evlat muamelesi görüyor. Örneğin; Bir fotoğraf veya video çekip Instagram'da paylaşıyorsunuz. Şayet telefon Iphone ise kalite düşmüyor, video ise kasmıyor. Ama android'se en pahalı telefon dahi olsa kalite perişan oluyor. Telefon ömrü açısından da en uzun ömürlü cihaz Iphone. Sakın android almayın, geçin Apple'a premium olun hocam. Tüm uygulamalar IOS'ta daha stabil, daha üstün.