OnePlus Android'in kralıdır, iPhone zaten ortada. Xiaomi'ye 500₺ vermeye bile acırım bu kadar amatör ve iğrenç bir arayüz hayatta kullanmam.

XS alıp 1.100₺ karşılığında servisten pil değişimi yaparsanız 2/3 sene daha stabil kullanabilirsiniz.