ChostFreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mert'i tanıyorum hocam bi bakayım bu videosunu görmemiştim. Teşekkürler.



Anakartım Asus X570-E hocam. 2 ethernet girişim mevcut ondan yana sorunum yok. Programlar ile ping vs çok fark ediyor o yüzden pek sağlıklı olmuyor. Sanırım bi mikrotik alacağım. Onun da ayarlarına vs bakmam lazım. Dert iş cidden
Hocam benim anakarta 2 ethernet porta sahip ve bende 2 tane internet hattı kullanıyorum. Oyunlar için programla çalıştırmak sıkıntılı.
Ping için 2 hattı birleştirmek istiyorsan boşa bu işe girişme sonuç alamazsınız.