Arkadaşlar tam covid atlamışım derken yeni bir hastalığa yakalandım
1 haftadır yaşadığım süreç beni hayatı sorgulamamı sağladı ve hala devam ediyor.

1. Gün Ağır Ateşlenmeler
2. Gün Eklem ağrıları ve ateş.
3. Gün nefes darlığı ve nefes alamama
4. Gün Öksürük krizleri, nefes darlığı, nefes alamama
5. Gün Öksürürken baş ağrısı, eklem ağrıları gözlerimin ağrıması, nefes alamama
6. Gündeyiz ve bunların üzerine burun akıntısı başladı. Ateşde var.
İnanılmaz şekilde balgam atıyorum.

Kovid testi olduk negatif, doktora gidiyoruz ama acilde parol, ve vitamin takviyeleri + olarakda kana antibiyotikli serummu ne veriyorlar.

İnanın yaşamakdan zevk alamıyorum ne oldugunu bilmediğim bir belayla ailecek uğraşıyoruz.

Bu sene bu hastalıklar benim canıma okudu.