siteye kayıt olurken sms onayı sistemini aktif etmeme rağmen netgsm den sanıyorum gereken ayarları yapamadım. konuyla ilgili bilgisi olan ve ücretli/ücretsiz destek verecek varsa çok sevinirim. mesaj atabilirsiniz.