wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel hocam bilip bilmeden iftira atmanıza gerek yok buraya açma amacınız da gayet açık r10 da hizmet veriyorsak yöneticilere lisans evrakları gönderilip onay aldıktan sonra hizmet veriyoruz yüzlerce site kurdum hangi sitelerse gönderin adresleri sorunu çözelim
Satmadan önce düşünecektiniz bu lisans olayını. Lisanslı tema diyip lisanssız temalı site sattıktan sonra değil.