Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet evet w*rez değil fakat lisanslı da değil.

Siteleri arkadaşa siz lisanslı diyerekten satmışsınız o yüzden site adreslerini biliyorsunuzdur diye tekrardan yazmıyorum

Sonuç olarak 2 sitede de aynı durum olması tesadüf değil, alınan satılan sitelerdeki temalar lisanssız, satışı yasak olan temalar ve forumda satışını yapmak yasak, bunun cezası var.
güzel hocam bilip bilmeden iftira atmanıza gerek yok buraya açma amacınız da gayet açık r10 da hizmet veriyorsak yöneticilere lisans evrakları gönderilip onay aldıktan sonra hizmet veriyoruz yüzlerce site kurdum hangi sitelerse gönderin adresleri sorunu çözelim