CanYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema kurulmuş ama lisans kodu girilmemiş gibi gözüküyor. Updatelerden vs. yaralanamazsınız sadece kullanabilirsiniz.
Yani tema w*rez olmasa bile lisanssız değil mi?