Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı firma diye belirttim zaten Bu evrağı birilerini kandırma veya illegal amaç ile kullanmıyorsunuz. O adreste zaten oturduğunuzu söylüyorsunuz.
Yasaları ve kuralları sizden iyi biliyorum merak etmeyin.
Teşekkürler kral, iyi ki yasaları ve kuralları benden iyi bildiğini söyledin ben kendimi avukat zannediyordum artık zannetmiyorum.