Gazetecilerin geneli baskı altındadır. Bir taraf seçmelidir. Bende kalp yönünde seçtim yani sol atar kalp

çok eleştiri bile yazmadım. feto gitti çetomu geldi: Diye bir köşe yazısı yazdım sürgün başladı nereleri görmedim ki..!
Sizin suçunuz. Yalasaydınız böyle olmazdı.