CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende jpg kullanıyorum.
Görseli temama göre ayarlıyorum.
545*300 slider
Webp geçmeyi düşünüyorum ama biraz daha bekleyeceğim.
Resmi atmadan önce https://compressjpeg.com/
Da sıkıştırıyorum gerçekten çok başarılı.
Efix değerlerini siliyorum.
Görseldeki renk tonuna göre değişmekle birlikte bazen 30 KB bir resim 7 KB kadar düşüyor
Bu da sayfa yüklenmede oldukça etkili oluyor
Jpg kullanacaksanız https://compressjpeg.com/ kesinlikle öneririm
aynen onu kullanıyorum hocam. Jpgden webp'ye geçip geçmemekte ben de emin olamıyorum.