Mrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite 2. yılımda burs başvurusu yapmıştım ve devlet bursu olduğu için araştırılarak verileceğini düşündüğümüzden bize çıkar diyorduk. Sonuçlar açıklandı ve ders saatlerinde kahvehanede okey oynayan kişilerin isimlerini o listede gördüğümde, burs işlerinin düşündüğümüz gibi işlemediğini anladım. Ben ve bir arkadaşım o 3 kuruşluk bursu almak için kaç tane belge çıkarttık, bölüm sorumlumuzdan rica ettik, peşinde doladık. Kulağı çınlasın o hocamızın da, Allah razı olsun Umarım başka bir kapıdan sana destek olacak bir ödeme çıkar dostum. Bol şans.
Öncelikle teşekkür ederim hocam bende yani diğer arkadaşlarıma atıyordum bakın bu burs açılmış vs vs yani istenilen belgeleri sisteme yüklemeye eriniyorlardı ben yani belgeleri çıkarttırıp sisteme yükleyene kadar geçen zamanın haddi hesabı yok gerçekten insan ister istemez üzülüyor haliyle...

Yorumunuz için teşekkürler