Üniversite 2. yılımda burs başvurusu yapmıştım ve devlet bursu olduğu için araştırılarak verileceğini düşündüğümüzden bize çıkar diyorduk. Sonuçlar açıklandı ve ders saatlerinde kahvehanede okey oynayan kişilerin isimlerini o listede gördüğümde, burs işlerinin düşündüğümüz gibi işlemediğini anladım. Ben ve bir arkadaşım o 3 kuruşluk bursu almak için kaç tane belge çıkarttık, bölüm sorumlumuzdan rica ettik, peşinde doladık. Kulağı çınlasın o hocamızın da, Allah razı olsun Umarım başka bir kapıdan sana destek olacak bir ödeme çıkar dostum. Bol şans.