Merhabalar
Dün itibariyle son yaptığım başvuru olan VGM bursu açıklandı ve maalesef orada da burs almaya hak kazanamadım. Özel üniversitede okuyorum ama nasıl ödediğimizi bir tek biz biliyoruz. Bunun yanında kendi okulumda asistan öğrenci olarak çalışma fırsatı elde ettim ama kampüs değişikliğinden dolayı işimi yarı da bırakmam gerekti bu gibi yaşadığım sorunlar da mevut Arkadaşlarıma bakıyorum ailesinin şirketleri vs var onlara burs çıkıyor fakat bize çıkmıyor gerçekten bu durumu anlamıyorum yani başvuru yapmadığım vakıf kalmadı KYK başvurusu yaptım ona da kredi çıktı bu sefer krediyi alsam ödemesi zor olacak yakınlarımdan biliyorum mezun olalı bir 2 3 seneleri geçiyor fakat hala KYK borcunu ödüyorlar bu yüzden kredi de almak istemedim siz ne düşünüyorsunuz bu konuda fikrinizi gerçekten merak ediyorum teşekkür ederim