EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo şubeleri teslim noktası olmadan önce güzeldi, kazancı iyi oluyordu. Ancak kargo şubeleri de teslimat noktası olunca kazanç çok düştü.
Kargo şubesi değil de teslim noktası olmak istiyorum. Yurtiçi Kargo Plus Teslim Noktası diye bi hizmet çıkardı. Ofisiniz, vergi levhanız vs varsa başvuru yapıp siz de teslim noktası oluyorsunuz. Vatandaş sizden gelip alıyor. Paket başına da belirli bi fiyat kazanıyorsunuz.
https://www.ykplus.info/yk-plus-teslimat-noktasi/
burdan okudum ben de

dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim burada Aygaz bayisi olmuş bende anlamadım nasıl diye
https://www.ykplus.info/yk-plus/yk-p...limat-noktasi/
burdan başvurmuş ve kabul edilmiş demek ki