alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak ettiğim bir şey var getirisi oluyor mu ortalama ne kadar
Yurtiçi kargo teslim noktası olan bi yere gidip konuşma imkanım olmadı ama trendyol gel al noktası olan bi yerle konuşmuştum. Kargo başı 1 TL imiş. Ara sokakta bi cep telefonu aksesuar dükkanıydı. Gelirden ziyade işlerinin ve tanınırlığının ciddi anlamda arttığını söylemişti.