Kripto tokatçılarını bile yakalayamayanlar işini düzgün yapanlara cezayı kitliyor. Hazineye para lazım, hiçbir şey üretmeyip millete vergileri dayayıp yabancı şirketlere de ceza kesmek daha kolay tabiki. Yerlilere dokunmuyorlar, hatta vergilerini bile siliyorlar. Heyt be düzene bak!