hilalnurcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bu kadar duyar kasmaya, taşlamaya müsaitsiniz? Asgari ücrete zam geldiğinden beri insanlar asgari ücret veriyoruz derken bile canlarından can gidiyor. Adam hafta sonu tatil olan işe asgari ücretten daha yüksek maaşlı bir iş veriyor. Hele ki tasarım sektöründe herkes sigorta vs. giderlerden kaçmak için freelancer veya muhteşem donanımlara sahip stajyer arıyor. Bu işin şartları günümüz koşullarında gayet iyi bence. Herkes 10k+ maaşla çalışıyor da biz mi bilmiyoruz? İzmir'de olmasam başvururdum. Hayırlısı olsun.

O yazan arkadasın konuyu okudugunu bırak hayatı boyunca en son okudugu kıtabın bıle cızmelı kedı olduguna yemın edebılırım . bizim insanlarımız anca çamur atar sebebi yapamadıgı seylerın mılletın yapmasından haz almazlar