Yeni çıkan metaverse hakkında ne düşünüyorsunuz?
Daha milyonlarca insan internete erişemiyor metaverse binlerce dolar para harcanıyor bir ev dünyadaki evden 10 kat daha pahalı.

Bazı insanlar çok faydalı bir proje olduğunu düşünüyor
Bazıları ise para tuzağı
Siz ne düşünüyorsunuz?