KendineCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden Python tabanlı 2-3D oyun motoru kullanmak yerine C# Unity
aa Python ile oyun yapıldığını bilmiyordum. Çok teşekkürler söylediğiniz için. Düşündüğüm kütüphaneleri öğrendikten sonra inşallah onuda öğrenirim

emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu takıp edıyorum bu arada dogum gununuz kutlu olsun hocam
Teşekkürler