turangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep kafalarına göre kendi kolaylıklarına gelen şeyleri yapıyorlar bende istediğim saç modelini yaptırtamıyorum varsa yaptırtabilen bende merak ettim
Berberci nasıl olmuş diye sorduğunda hepimiz güzel oldu diyoruz ama dışarıda bu nasıl saç kesmek be kardeşim diye içim içimi yiyor. 😂