KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kulislerden elime ulaşan bilgilere göre: 10 000 yatırdığınızda peşinen %20 alınacakmış. sonra çekerken de çektiğiniz miktardan da %20 alınacakmış. hadi hayırlı olsun.
Çok ciddi bir vergi oranı bu böyle bir şey olursa kendi kendilerini bitirmiş olurlar. Kimse türk borsalarını kullanmaz yabancı borsaları zaten bir nevi engellemiş durumdalar para yatırma yada çekme yapamıyorsun böyle bir şey olursa komple para akışı yabancı borsalara akmış olur bir çok yöntemi var bu kripto yani adam istediği gibi aktarır istediği gibi çeker