Ben aldım, yukarıdaki arkadaşın dediği gibi fps oynamazsan memnun kalırsın azda olsa arada bir bağlantı yavaşlıyor, görüntü kötüleşiyor. Ben strateji oyunu oynadım, bu yavaşlamalar beni çok etkilemediği için memnun kaldım.

Tek gıcım olduğum şey, kapı çaldı, kargoyu aldım elimi yıkadım geldim pc'ye oturdum bir baktım oturum sonlanmış işlem yapılmadığı için. 5 dk sonra hemen oyunu kapatıyor. Kaydetmemiştim bütün ilerlemem boşa gitti.

edit: 100mbit fiber internetle denedim ve benim deneyimimden yola çıkarak şunu söyleyebilirimki 20mbitle memnun kalmazsın.