Öncelikle herkese hayırlı akşamlar. Kız arkadasimla beraber Çanakkale'den İzmir'e gitmek istiyoruz ayın 30 unda girip ayın 1 inde çıkacağımız kalacak bir yer arıyorum. Daha önceden hiç İzmir'de bulunmadigim için yardıma ihtiyacım var önerebileceğiniz yer ,fikir var mı hocalarım ? Sizlere danışmak istedim.. Şimdiden teşekkürler