Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
''Yorum altında konuşanlar''

Sağol ya

İyi çalışmalar.
Yorum altında "konuşulanlar" yazdım hocam. Konuşanlar değil

Teşekkürler...
İyi çalışmalar