Ben çoklu şekilde prosedür çalıştırmak istemiştim.

Belki birileri çözüm arar.

exec [VeritabaniAdi].dbo.prcdrX
go
exec [VeritabaniAdi2].dbo.prcdrX
go
exec [VeritabaniAdi3].dbo.prcdrX

Şeklinde sorunsuz olarak çalışıyor.