SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
************** hocam e-devlette yoksa yoktur
Aseka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolandiricilar hocam kanmayin.Normal davalar 5 yilda dusuyor birtek bildigim siber suclar icin 8 yila kadar sinir var
Evet hocam dolandırılarmış herkes görsün okusun diye editlemedim konuyu herkesin başına gelebilir