Benim çocuğuma buna benzer bir şey yapılsa medeniyet sınırları içinde kalabileceğimi sanmıyorum. Bazen böyle konularda aşırı empatiye kaptırıyorum kendimi. O sözde öğretmene yapacaklarımı hayal ediyorum. O kadar eminim ki soğukkanlı bir şekilde gözümü bile kırpmadan adaleti kendim sağlarım. Ve uzun sürer.
Ama tabi forumda hepimiz bilgisayarcı çocuklarız ve böyle şiddet içeren şeyler yapmayız