bunyaminbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sakın ha 1650 takılı laptop alma!
Tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam. Sağ olun

Monster hakkında soğutma, ses, kasa kalitesi ve ölü piksel tarzında şikayetler var. Ürüne sahipseniz deneyiminizi benimle paylaşır mısınız?

Rawt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dövizdeki dalgalanma yüzünden fiyatlar çok uçuk. 1-2 ay öncesine göre 3-5 bin TL fark var. Düşük kurlar devam ederse fiyatlar düşebilir. Beklemenizi tavsiye ederim.
Edit: Öneri olarak Monster marka cihazlara bakabilirsiniz.
Monster hakkında soğutma, ses, kasa kalitesi ve ölü piksel tarzında şikayetler var. Ürüne sahipseniz deneyiminizi benimle paylaşır mısınız?

İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.monsternotebook.com.tr/a...ra-a5-v17-1-1/
11k iken aldım
şu an valaront oynuyorum 140-250 fps değişiyor
Monster hakkında soğutma, ses, kasa kalitesi ve ölü piksel tarzında şikayetler var. Ürüne sahipseniz deneyiminizi benimle paylaşır mısınız? https://www.monsternotebook.com.tr/abra/monster-abra-a7-v13-2 bu ürünle farkı nedir?

İkinci el düşünmüyorum. Teşekkür ederim.