sakın ha 1650 takılı laptop alma!
Tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam. Sağ olun
Monster hakkında soğutma, ses, kasa kalitesi ve ölü piksel tarzında şikayetler var. Ürüne sahipseniz deneyiminizi benimle paylaşır mısınız?
Dövizdeki dalgalanma yüzünden fiyatlar çok uçuk. 1-2 ay öncesine göre 3-5 bin TL fark var. Düşük kurlar devam ederse fiyatlar düşebilir. Beklemenizi tavsiye ederim.
Edit: Öneri olarak Monster marka cihazlara bakabilirsiniz.
Monster hakkında soğutma, ses, kasa kalitesi ve ölü piksel tarzında şikayetler var. Ürüne sahipseniz deneyiminizi benimle paylaşır mısınız?
Monster hakkında soğutma, ses, kasa kalitesi ve ölü piksel tarzında şikayetler var. Ürüne sahipseniz deneyiminizi benimle paylaşır mısınız?
https://www.monsternotebook.com.tr/abra/monster-abra-a7-v13-2 bu ürünle farkı nedir?
İkinci el düşünmüyorum. Teşekkür ederim.