Yazmak istediğim o kadar çok şey var ki ama yazmayacağım çünkü okuduğunu anlama oranımız o kadar düşük ki bu göle maya çalmakla aynı şey olurdu. Sadece şunu söylemek istiyorum, insanlar dümdüz KÖTÜLER ve bunu gayet bir hak olarak görüyorlar.
Sizin gibi insanları görmek güzel hocam, boş verin anlamasınlar.
Biz hem kıza üzülüyoruz hem köpeğin bu halde olmasına adam diyor ki öldürün köpeği öldürün tüm hayvan severleri.
Öldürün bu kafa yapısıyla yapabileceğiniz tek şey şiddet zaten.