Benim anlamadığım bir nokta yok hocam, benim köpeğimde bulldog ırkından geliyor 4 yaşındaki bir cocuğa/bebeğe saldırsa yine canını açıtabilir, tranva yaşatır.
Bu küçük ırka bile ben her gün eve geldiğim de eğitim veriyorum profesyonel kişilerden destek alıyorum.
Her köpek saldırma iç güdüsüne sahip. Eğitim, eğitim, eğitim başka çare yok.
Asıl suçlu bu hayvanları alıp ticaretini yapanlar adam para kazanacağım diye hamile bıraktırıyor sonra herkese satıyor araştırmadan.
Suç hep insan da fark ettiyseniz. O kıza dua ediyorum iyileşmesi için elimden fazlası gelmez.
Kimse böyle bir şey demiyor hocam, adam çıkıp diyor ki bütün pitbulları kurşun manyağı yapın.
Bazıları da şey diyor tüm pitbullar yetmez sahiplerini ve hayvan severleri kurşun manyağı yapın.
o zaman köpeğini o arkadaşa özelden ilet konu açmanın mantığı ne?