hilalnurcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bu kadar duyar kasmaya, taşlamaya müsaitsiniz? Asgari ücrete zam geldiğinden beri insanlar asgari ücret veriyoruz derken bile canlarından can gidiyor. Adam hafta sonu tatil olan işe asgari ücretten daha yüksek maaşlı bir iş veriyor. Hele ki tasarım sektöründe herkes sigorta vs. giderlerden kaçmak için freelancer veya muhteşem donanımlara sahip stajyer arıyor. Bu işin şartları günümüz koşullarında gayet iyi bence. Herkes 10k+ maaşla çalışıyor da biz mi bilmiyoruz? İzmir'de olmasam başvururdum. Hayırlısı olsun.
Sadece attığım son 20 mesajıma profilimden bi bakarmısınız , Delirttiler artık akıl bırakmadılar. Kim kime koparsam kime bulaşssamda kan çıkarsam derdinde bıktırdılar bıktırdılar bitmediler. Beş para etmez insanlar...

Edit : Duyar kasmıyorlar aslında bi baltaya sap olamayan boş bir topluluk bunlar. Aklı yok fikri var hesabı