umarım uyap tan davayı kontrol etmişsinizdir..
önce ptt diye arayıp evrağı almadınız buradaki numarayı bırakıyorum dediler,
tabi bende o esnada uyap ve vergi dairesini kontrol ettim

sonrasında dalga geçmek için aradım ismi sorguladığımda öyle bir avukat bile yoktu hocam