Böyle bir konu açtım ki başka arkadaşlar dolandırılmasın ..
Kimseye ortak olamayın birinin yazılıma ortak oldum 2000 tl verdim adam ondan sonra tek kod yazmadı..
Birine laptop aldım o da tek kod yazmadı..
R10 .NET üye olmadan önce r10 netten biri dolar bozacaktı hop aldı parayı pırr..
Eski olaylar tabi bunlar.
Şimdi bunları okuyup ee böyle dolandırılır mı diye yorum yapacak sivri zekalı arkadaş fırlat şimdi. Beni değerlendir diye değil başımızdan geçenleri diye konuya açtım.