saydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oltama yapmışlar hocam sen bidaha ararlarsa gidebildiğiniz yere kadar gidin diyip telefonu kapatın
Hocam adını ve whatsappta profil resminde logosunu kullandığı hukuk bürosu kendisine dava açacakmış kendisi düşünsün artık
Ben aradım ben borç batağındayım zaten dilediğinizi yapabilirsiniz dedim iyi tamam dedi kapattı.