Ben de aynı konuyu merak ediyorum. 28 Ocakta sınıflandırma sonucum belli olacak, Şubatta askerim. Allah nasip ederse yedek subaylık gelir diye düşünüyorum. Sınıflandırma sonucundan sonra kaç gün içerisinde teslim oluyoruz bunu hiç bilmiyorum. Yanıma ne alacağım konusunda da bilgim yok, konuyu izninizle takipteyim