Tekrardan merhabalar, bugün tecili bozmayı düşünüyorum. Ama yanına giderken hiçbir şey alma diyenleri de giderken de 300 tl paket alanları da gördüm. Sizce ben çanta ile birlikte gitsem içeri ne koyayım sizce? Yardımınız için teşekkür ederim şimdiden.