Ara sıra bakarım ama artık pek bişey paylaşmıyor. Başkası var aslnda bakmamak daha doğru ama insan bazen merak ediyor. Profilindeki çoğu fotoğraf benim çektiğim 😶
İnsan her ne kadar unutsa da , içinden silse de nedensizce merak ediyor insan vallahi

sağlığı vs merak etmiyor değil insan. Ufak bir burukluk diyelim