Alakası yok ben türk ve müslümanım.Dilimde öz ve öz türkçedir.Türklerin bir kısmı gök tanrıya inanırken çoğunluğunun dini islamdır.Peygamber efendimiz arap diye bütün müslümanlar arap değildir.Arnavut,cerkez,laz,kürt,alevi,sünni vs hep müslümandır.Hz.Ali sırf namaz kılarken şehit edildi diye camiye girmeyen ve bunu bahane edip namaz kılmayan onlarca alevi tanıyorum.Hz.Ali 5 vakit namaz kılardı.Eğer saf alevi ise Hz.Ali yolundan gider.Herkes kafasına göre birşeyler uyduruyor.
Hocam kusura bakmayın ama siz aşırı agresifsiniz. Algılarınız tamamen kapalı. Sizi sakinleştirmesi için
melisa çayı içmenizi öneririm.