Ben de her yerde görüyorum. Haram diyenlere aldırış etmenizi önermem zira sağlık için kullanacaksınız ki kimse sizin inancınızı sorgulama hakkına sahip değil.
Siz bilimsel bir soru soruyorsunuz. Şahsi kanaatimce bilim, inanış ve biçimleriyle ile çürütülemez.
Şahsen kendim kullandım, yara izlerinde gerçekten işe yarıyor. Üzerime cam devrildiğinde bileğimde bir kesik oluşmuştu, izini kapatmayı başardı.
Fakat bunun yanında başka bir zamanda zeytin ve kantaron yağı da denedim. Zeytin yağı da işe yaradı fakat domuz yağı kadar değil. Eğer sıkı sıkıya doğal çözüm arıyorsanız Aloe Vera da öneririm.