Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer ülkelere aşı satarsak ekonomiye faydası olur, tüm kozlar masaya seriliyor dövizle mücadele edebilmek için.
Önce TOGG şimdi aşı.
Dövizle mücadele etmek için önce bi limanları köprüleri satıp kiralatmasın fabrikaları özelleştirmesin ülkeyi parsel parsel satmasın çiftçiye destek versin yatırım yapsın mesela