Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakası yok.Katılmıyorum.Nerden çıkardınız alevilerin en çok kıza değer veren toplum olduğunu ? Ben melezim .Bende de var alevilik ama bazılarının saçma sapan uydurduğu şeyleri yapmıyorum.Namaz mı kılacam gidip camimde kılıyorum.Hem alevi hem sunniyim.Oruç mu tutacam ramazan ayında tutuyorum.Bırakın bu saçma sapan şeyleri artık .Kızlara en değer veren toplum diye bir şey yok.Bazı aleviler yok bizim namazımız kılındı diye hiç namaz kılmaz bazıları 5 vakiy kılarlar.Bazıları ramazanda bile içer bazıları ramazanda da oruç tutar.Yapmayanlar kafalarına göre madde bahane uyduruyorlar.Benim babaannem saf alevidir mesela Allah rahmet eylesin.5 vakit namaz kılardı.Babamla hiç konuşmuyoruz .Alkoliğin tekiydi.Ramazan kandil demez içerdi.Sorsan ben aleviyim de ondan derdi gerikafalı çünkü öyle bir şey yok .İnsan olan mezhep ayrımı yapmadan değer verir insana .Soy devamı vs vs bunlar gerikafalıktan başka bir şey değil.Sadece bazı dar görüşlü insanlar böyle düşünüyor açık ve net.Türküz diyebiliyorsak bence hiçbir mezhebin bir farkı yok.
Hiçbir baba kızının mutsuz olmasını istemez demişsiniz.Bu genelleme de yanlış ne babalar var ne babalar.Haberlerde örnekleri mevcut.
İşte sizin gibi tipler olmasın diye izin vermiyoruz.