Kaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam o zaman kardeşim hayat paylaştıkça güzelse bana 100tl paylaş hayatımız güzelleşsin ikimizinde Bu arada 2 senedir bu piyasadayım taktiğim tıkır tıkır işliyor bilgimi sorgulayacak kalibrede değilsin ben sadece kimsenin böyle birşey paylaşmayacağını söyledim paylaşan olursa ne mutlu sana
Ben paylaştım farkındaysan açmayada devam ediyorum kardeşim lafımıda açıklayayım senin kalibrendeki kardeşler yanlış anlıyor. Hayat paylaştıkça güzel para değil neyse liseden yeni mezun oldun herhalde bi derdin varsa buradan değil profilimdeki numaradan ulaş biz insanlık yapıp bilgimizi paylaştık kalibreli insan