ouzo1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes yapsın diyen yok ki ayrıca ben bildiklerimi çevrem ile hep paylaştım. Hayat paylaştıkça güzel. Bazı değerleri para ile ölçmeyin. Bilgisi olmayan boşuna yorum yapmasın lütfen.
tamam o zaman kardeşim hayat paylaştıkça güzelse bana 100tl paylaş hayatımız güzelleşsin ikimizinde Bu arada 2 senedir bu piyasadayım taktiğim tıkır tıkır işliyor bilgimi sorgulayacak kalibrede değilsin ben sadece kimsenin böyle birşey paylaşmayacağını söyledim paylaşan olursa ne mutlu sana