Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada bir fırsatçılık var gibi görünüyor ama değerlendirilmesi gereken maliyetler de var. Bunlar alış fiyatı, paketleme masrafı, kurye ücreti, komisyon gibi maliyetler ama yine de ne olursa olsun bu fiyatlar olmamalı.
hocam aynı ürünleri diğerleri de alıyor satıyor hatta genelde aynı tedarikçileri kullanırlar.