kesinlikle tutmaz planları olduğunuda sanmıyorum parası olan her türlü kendini koruyacak devlet yani halk aradaki farkı ödeyecek zengin daha zengin fakir daha fakir olacak seçimden sonra yeni gelen hükümet çok büyük bir kamu borcunu devir alacak