neyse güzel şeyler oldu. ülkemiz için hayırlı olsun. ama devamı gelmeli ve bu durumu stokçuluğa çevirenlerin de mallarına el konulmalı ki. bu kadar hafif atlatmamaları lazım.
aynı gemideyiz. ister beğensin ister beğenmesinler.