Konu
r10 güzel bir özellik resmi yapıştırma
22-12-2021, 01:54:00
#9
DemirayBilisim
Ben çoğu zaman resme sağ tık yapıp kopyala diyorum direkt editöre yapıştırıyorum tertemiz.